Friday, August 7, 2009

Ribbon Embroidery: D01





Sarung kusyen dengan tema sulaman riben ros kering. Gabungan warna tanah ni..memang warna kesukaan. Entah kenapa hati selalu tertawan dengan warna-warna suram begini. Harapnya laluan hidupku tidaklah sesuram ini. Paten ini pernah dikongsi dengan rakan-rakan sulaman riben beberapa bulan dulu, tapi pada masa tu belum siap. (Tengoklah, betapa lamanya ambil masa nak siapkan!! ) Ini hasil yang telah siap sepenuhnya.Pasangannya pula hampir siap dijahit.

9 comments:

Salmi

Perghhh..mabeles work..akak suka jugak kaler2 autumn nie..cantik..

umi_e

wahhhhhhhhh zah ada hobi lain eekkkk

* cantiklah tapi kak e bukan seorang yang penyabar untuk menjahit :p

zaliana

Salmi: terima kasih !! kaler ni..mendamaikan :D

Kak E: terima kasih..Kak E pun boleh buat, bukan ke Kak E cukup sabar bermain dengan buttercream :D

adianiez AIDA

baju aida byk warna beige & coklat.
hi hi hi...

cantik giler!
aida punyer sarung bantal re ke2 da dlm kotak. mak takde masa nak jahitkan jadi sarung bantal. pasangannyer --> lom tau lagik!!!

adus... aku yg slow!

Nor

aida... kita serupa la.. dulu k.nor sikit pun tak minat kaler tanah ni.. skrg ni pantang tengok kaler2 tu.. terus berkenan.. ni tengok roses za lak, alahai, cunnyer za.. tempah leh :)

zaliana

Aida:hehe kalau nak kira dari segi masa yang ada..sememangnya za lah yg paling slow..ntah apa dibuatnya :D

Kak NOr: hehe nak tempah? bulih..tapi kain kusyen yg mcm tu dah takde..nanti kalau masih ada dikedai..za buat ekkk :D

zaza@mamaHanin

k.za.. tu warna klasik laa.. zaza pun terrramattt suka kala klasik nih.. nice work akak!

mizah

salam..cantik kusyen tu..nk tnye kt ne nk beli renda mcm tu ek..blh x email mizah kt hamizah_hamid@hotmail.com

Anonymous

Gooey Ducks grow to about two pounds in four or five years.
[url=http://www.gooey-duck.com/]gooey duck[/url]