Friday, August 28, 2009

Selamat Hari Lahir Anak-anak

Hari ini, 28 Ogos 2009..merupakan hari lahir Faris yang ke 5.Kebetulan, hari ini 7 Ramadhan..Aisha lahir pada 7 Ramadhan 1429H bersamaan 7 September 2008. Jadi,genaplah usia setahun Aisha dalam kalendar hijrah.
Mama syukur atas kurniaan kedua-dua permata hati ini. Semoga kalian menjadi anak-anak yang soleh dan solehah, diberkati sepanjang kehidupan.Mama juga berdoa agar dapat memberikan pendidikan yang baik pada kalian berdua, dipanjangkan umur agar dapat melihat kalian membesar di depan mata mama.





Foto 27 Ogos 2009, Masjid Nilai.

11 comments:

Nadia Yuna

Selamat hari lahir buat kedua-duanya. Moga dipanjang umur penuh keberkatan =)

Chah

ala..alaaa...wahhh semangatnye....berkat mama asik suap ngan menu enak2 la tu....

masz_73

Hepi besday Faris & aisha, semoga menjadi umat yg cemerlang dunia & akhirat..amin...

Za, bertambah2 montel anak dara tu, hmm ngikut abang jugak ye.. :)

zaliana

nadia yuna: terima kasih atas ucapan..dan kerana sudi singgah sini!!

chah: hehe..semangat tu...mcm mana acuan..gitulah bentuknya :D

kak masz: mekasih kak!

Suzana

Selamat Hari Jadi buat anak2 za....

adoiii... bulat2 anak2 za yer... tahula maknya pandai masak... comel2... yang kecik tu boleh pinjam sat tak... nak cubit pipi... geram betui....

cik abang pon mesti join the comel club gak ni... baguih dapat isteri macam za... pandai masakk....

checkie

slmt hari lahir utk faris dan nuraisya..semoga jadi anak yg berjaya d dunia dan Akhirat...aisya cutenyer!bila nak jumpa miya ni heheh

easyou

salam kenal. saya berkongsi tarikh lahir dengan faris nampaknya..;)

zaliana

suzana: ehehe mcm taw2 saja! yup..one chubby club! :D


checkie:terima kasih! nantilah kalau nak mai akak habaq!

easyou:ooh ya ke? kalau begitu, happy birthday to you too!! terima aksih ya, sudi singgah ke mari!

Ummi

Happy Belated Birthday to Faris n Aisha...Moga jadi anak2 yang soleh dan solehah serta sentiasa diberkati kehidupan di dunia dan akhirat...Geramnya tengok pipi diaorang ni Za...rasa nak cubit2 jek! :D

zaliana

kak umi: terima kasih atas doa :D

lelayong

Happy Belated Birthday untuk Faris & Aisha..
Kak Za, geram teramat tengok Aisha, memang cam anak patung, tengok rambut dia, hitam pekat..teringin nak dengar dia menangis, waaaa waaaaa.....alamakkkkk syoknyerr.