Wednesday, September 16, 2009

Kuih Raya 2009



Salam aidilfitri untuk semua rakan-rakan siber. Semoga syawal ini dapat diraikan dalam kesyukuran dan kemeriahan!Mohon maaf ya jika ada di antara entri sebelum ni ada yang tersilap kata. Jemputlah menjamu mata dengan kuih raya yang tak seberapa ni.(Sebenarnya belum habis baking lagi ni!) .

Cookies canister di bawah ni baru saja siap disulam riben malam tadi, untuk bonda tercinta. Pinjam buat posing kejap ya ma!!Rakan2 RE buat balang kuih yang cantik-cantik, tu yang teringin nak buat juge *_*.






ops..ops siaran tergendala.. :P
nanti senang update balik!

updated on 2/10/2009

nampak tak 3 balang paling hadapan tu? itulah 3 rupa biskut raya..3 sahaja ya puan-puan..selebihnya tu isi biskut raya orang lain..ehehehee

9 comments:

adianiez AIDA

masya'Allah, cantik nyer!!!
aida baru siap silibus 1 dan 2 jek.
yg bunga banyak tu lom start sebab masalah reben takde... sob sob sob...
cantik nyer... cantik nyer...

Chah

adusss..senyap2 je menggentel rose ye..tangan kita dok bau ketam bersos lada hitam lagi ni...

umi_e

rajinnya za...

yani

cantiknya balang kuih tu.. kuih raya tu pun nampak sodap!!

aisha

betui2..cantikk ye hiasan balang kuih raya tu..suka2..hihi

zaliana

Aida:
alah Aida pun boleh buat kan..cuma masa je yang kurang mengizinkan :D

Chah:
sebenanrya lamaaaaa sgt dah beli balang kuih tu..dekat 2 bulan terperuk! dah dekat raya baru buat...

Kak e:
masa tu ada rajin sikit je kak! tu yg siap 6 bekas aje ..hehe

Yani:
harap rupa luaran aje balang kuih tu! isinya tak semeriah luaran!! hihi

Aisha:
mekasih! mekasih!!
ala..tak de rezeki nak jumpa Aina...huhuhuuu

LEEN

model yg ada kt blkg balang tuh pun tomel...

Anonymous

[url=http://firgonbares.net/][img]http://firgonbares.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]software stores houston, [url=http://firgonbares.net/]quarkxpress[/url]
[url=http://firgonbares.net/][/url] educator discounts on software 9 Advanced Retail Price
academic version, adobe creative suite 4 master [url=http://firgonbares.net/]free software like adobe[/url] selling education software
[url=http://firgonbares.net/]old software versions for sale[/url] medicine shop software
[url=http://firgonbares.net/]adobe creative suite 3 mac[/url] discount software for sale
software support canada [url=http://firgonbares.net/]discount software for educators[/b]

Anonymous

Terima kasih untuk blog yang menarik