Friday, January 11, 2008

Brownies Gert


Brownies Gert yang sangat sedap. Brownies ni buat secara 'tak sengaja' smlm..saya tak ada plan untuk buat apa-apa minum petang semalam..ingat nak rileks aje tapi bila dah takde keje tu mulalah terpikir yang sedap-sedap..tiba-tiba terasa nak makan brownies dan tangan ni pulak macam laju ajer capai apa yang patut kat dapur tu.. :D

3 comments:

CresceNet

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Delila

kak za....nak pinjam gambo pulut ni nak buh lam menu kopitiam buleh tak????? waaaaaaaaaaaaaaa.....kami kekurangan gamboooooooooo..

zaliana

del kalau nak gambar nanti akak email kan yek...