Wednesday, May 5, 2010

Eraser Carving By Euphoria


salam semua

meh tengok gambar Aisha yang dah 'di rubber stampkan' ni...hasil kerja tangan halus dari Euphoria @ http://euphoria-craftwork.blogspot.com . 


Euphoria dah  transformkan gambar Aisha ni dalam bentuk rubber stamp dengan cantik sekali! Bukan senang nak buat ni...Terima kasih ya! Tuan empunya diri memang  tahu ini gambar dia. Dia pun sibuk nak main cop  jugak!

Sapa yang nak tempah handmade rubber stamp yang unik dan tersendiri boleh contact Euphoria ya..boleh buat macam-macam dengan rubber stamp ni..Saya buat sebagai kenangan, ia nampak sangat istimewa. Nampak gaya kena tempah satu lagi untuk abang dia, Faris.. (Euphy, satu lagi wajah kanak kanak yang chubby bakal menyusul :) )

 ok..sekian dulu :)

4 comments:

Diesha

ehh samalah...kita pon ada tauuu...tempah kat euphy jugak...memang cantik...

zaliana

sha...
hehe ari tu perasan jugak sha punya kat blog euphy :)
cantik rubber stamp tu

euphoria

eeee... seronok pulak tgk org seronok heheh... thank you for all the kind words!

zaliana

euphy: ehehehe :D
promote tu