Friday, November 9, 2007

Cookies Winnie The Pooh & Tigger


Winnie The Pooh-karaktor kartun yang paling digemari! Cookie cutter ini Yani yang tolong belikan.Raya ke 3 yang lepas sempat beraya dengan dia di Pasir Mas dan ambil cutter ni.Terima kasih ya Yani.Lupa pula nak tanya watak kartun apa lagi yang ada yek?

Tapi adunan cookie ni terlalu mengembang.Lihat saja adunan yang belum dibakar disebelah kanan tu-cantik aje.Bila dah bakar-jadi mcm yang di belah kiri.Ha ha jadi chubby mcm tukang bakar nya!!!

2 comments:

che' jah

hehe comey la bila dh bakar tu! yg belum bakar tu slim sgt, tak sesuai.. keh keh.. nati wat eskrem goreng in pooh shape ek!

Farhieyatul

salam,zaliana beli cookies cutter nih kat maner n berapa harga dia,coz sy pun tgh cari 1,minat la tgk org wat fancy cookies....