Wednesday, November 14, 2007

Aiskrim Goreng


Sudah lama berkeinginan untuk cuba buat sendiri aiskrim goreng ni. Biasanya kalau pulang ke Pasir Mas boleh makan aiskrim goreng, dengan harga RM 1.50 sebiji. Membuatnya tidaklah susah cuma untuk merapatkan bahagian tepi roti susah sikit. Resipi ini diceduk dari Princess Haryati.Oleh kerana ia ada unsur roti saya goreng pada waktu pagi dan jadikan sarapan 2 hari yang lepas. Perasan juga Encik Suami macam terkejut bila pagi-pagi lagi dah hulurkan dia aiskrim goreng ni .. he he

8 comments:

jo ayee

org pasir mas ke..tak jauh la kita. my best fren also from pasir mas..entah2 u kenal.

Rozie

za...best ker eskrem goreng?? tak pernah cuba lagi, tringin nk try....simpan dlm peti sejuk tu maksudnya kt tempat frozen ka?

zaliana

jo..saya asala pasir tumbuh, hubby orang pasir mas.tak silap jo dari wakaf che yeh kot yek?

zaliana

rozie..a'a kena letak tempat beku tu..sedap jugak rasanya,dan unik sebab gabungan panas dan sejuk..tp kalau on diet tak leh la makan..sebab rotinya berminyak sikit.. :)

che' jah

dap erm eskrem goreng!!! nak jugak2!! mane aci neh.. hehe

zaliana

che jah..meh la..ado lagi nih .hihi

jo ayee

za..tak..jo dari kubang kerian..dulu skolah kota..cam mana dpt rasa jo dar wakaf che yeh..ooohh..spooky..:)entah2..kenal..

zaliana

ops silap lah..maybe org lain yg dari sana..hehe spooky ke? tak de la..