Monday, October 6, 2008

Anugerah

Setinggi kesyukuran kepada Allah di atas kelahiran anak perempuan pada 7 September 2008. Amalia Nuraisha, lahir pada pukul 8.07 malam, 3.25 kg di Pusat Perubatan An-Nisa, Kota Bharu.Esok,genap 1 bulan usia baby Nuraisha.Terima kasih kepada rakan-rakan yang menghantar sms dan meninggalkan pesanan di ruang chat box.

8 comments:

hot stocks

help me.

Nina Suria

salam aidilfitri za, maaf tertinggal kapal. N tahniah atas kelahir baby mongel mu, rasa nak syiom2 jek, terbau2 bedak johnson :D

ummi

Wahhh...tu diaaa..comelnya baby, rambut pun lebat eh..nama apa? Semoga bersabar dalam tempoh berpantang ya Za...kuih raya leh makan kot..ketupat/lemang tu buat2 tak nampak je lah yaa...Nanti dah betul2 sihat..makan puas2 eh! Salam lebaran...muaaahhh!!

Lydia

congratulations!
congrats papa n mama dpt anak...
and
congrats faris dpt adik... :D

MamaFaMi

Congratulations on your new bundle of joy. She's so adorable.

Shafidah Shamen

za..tahniah!! she sooooooooo cute!

|| syazwaniadnan ||

tahniah k.za..
sgt2 comell ^__^
sekali tgk mcm shin chan jee.. eeiiii gerramm :D
dua kali tgk mcm anak akk la ^__*

zaliana

to kak mon:
terima kasih!! baby ni emmang montel..1 bulan dah berat 5 kg :P

to kak ummi: hmm kuih raya makan kak..cuma juadah raya mcm lontong,lemang apa semua tu setakat memandang ajelah

to lydia: terima kasih..nanti turn u pulak dpt baby boy ehhh

to mamfami: terima kasih!!!!

to shafidah: thanks!! kita tunggu good news from u pulak :D

to wani: ehe dah nama adik faris,muka mcm abang dia lah jugak